Puan vermedi·456 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Mart 2025 21:31 #alıntı
İlk kız çocuğu taht adına doğar.
İkinci kız çocuğu, Kurt adına..
Ve kurtlar da yabanorman adına…
#kitapyorumu
Büyülü bir orman, iki kız kardeş. Biri tahta geçecek biri Kurt'a kurban verilecek. Bu konu öyle güzel işlenmişti ki kitabı okurken neler olacağını merak ederek sayfaları çevirdim.
Redarys, Valedran Hanesinim ikinci doğan kızıydı. Doğduğu andan itibaren Yaban ormanına gideceğini, Kurt'a ait olduğunu biliyordu. Buraya gönderilme sebebi asırlardır kayıp olan beş Kralı kurtun sakladığı yerden serbest bırakmasını sağlamaktı. Fakat Red'den önce kurta gönderilen üç kızdan geriye dönen olmamıştı. Kız kardeşi ormana gitmemesi için yalvarsada Red gitmeye kararlıydı. Ülkesini, insanları ve sevdikleri için gitmesi gerekiyordu. Tören bitip ormana girdiğinde onu bambaşka şeyler bekliyordu. Orman sanki onunla konuşuyordu. Karşısında eski, göğe kadar yükselen şatoya girer ve şatonun sahibi ile tanışır.
Kitaba daha ilk sayfada girdim. Efsaneler, gizem ve bilinmezlik her zaman caziptir. Ormanın büyülü dünyası beni bazen korkuttu. Kana susamış beyaz ağaçlar, toprağın altından çıkanlar ve kendi içinde çekmeye çalışması...
Red bunların hepsiyle nasıl mücadele edeceğini, burada aslında neler yaşandığını çözmeye çalışması soluksuz okuttu. İki kız kardeşin sevgisi, bağlılıkları çok güzeldi. Kurt Eamman onu tanıdıkça, başına gelenleri öğrenince Red'le birlikte onun için üzülmemek zordu.
Benim için merakla okuduğum, sevdiğim bir kitap oldu. Farklı bir fantastik okumak istiyorum diyenlere tavsiyemdir.