Toksik Erkek Nedir?
Puan vermedi·336 syf.··
2025 8. kitabı
Yeni bir Rina Kent kitabı ile beraberiz. Okurların çok sevdiği bir kitap olmakla birlikte benim beklentilerimi karşılamadı ancak okunmayacak gibi de değildi. Şimdik... Bol eleştirili olacağım asıl kitap ikincisi olacak çünkü Adrian'ı sevenleri asla ama asla anlamayacağım. Kızın kullandığı kelimelere kadar karışıyordu manyak herif ve buna düşenler var... Arkadaşlar iyi misiniz? Hani Rina'nın toksik karakterlerine alışığız da saygısız olanına da ilk defa denk geldim. Adien da toksikti ama Elsa ile her zaman nasıl konuşacağını bildi ve kıza cehennem hayatı yaşatmadı. Ama bu kitap öyle değildi. Lia garibim o kadar baskı altındaydı ki yıllarca erkek göremediğinden herhalde en sonunda Adrian'a aşık olmuş. Bir de Rina ile alakalı bir sıkıntı var, hangi kitabına denk gelsem birkaçı dışında erkek karakterlerin kızlara sen benim malımsın lafını kullandığını gördüm ve hiçbir kızında ağzını açıp bu lafa bir itirazı yok... Valla pes. Malımsın diyor sana adam be! Konu bakımından ilginçti, son herkesi şaşırtmış anladığım kadarıyla ancak bence gayet belliydi. Winter sokaklarda yaşayan, alkolik bir kız. Birkaç yıl önce de yeni doğmuş kızını kaybetmiş. Adrian Winter'a ölmüş karısının yerine geçmesini teklif ediyor, yani Lia'nın. Hatta kızı teklifi kabul etmeye mecbur bırakmak için bir güzel de tehdit ediyor. Lia ve Winter görsel ikizler. Tek yumurta ikizi gibi. Neyse bizim kız kabul ediyor ve Adrian'ın malikanesindeki zindan gibi günleri başlıyor... Adrian'ın bir de oğlu var, Jeremy. Onun da kitabı var yanlış hatırlamıyorsam god of wrath olması lazım. Babasına bin basar. Şimdi gelelim bence mantık hatalarına. Bir defa biri biyolojik ikiziniz olmadığı müddetçe bir kişiyle asla tıpatıp aynı olamazsınız. Çok saçma, orada bile benim kafama dank etti hemen ama tabii bozuntuya vermeden devam ettirdim. Ki tahmin etmiş olsam bile Rina'yı tek burada tebrik edeceğim o da ilginç bir konu seçtiği için. Hani kimsenin aklına gelmez, onun dışında tek bir evin içinde geçen bir hikaye. Diğer saçmalığa geliyorum... Yaptıkları anlaşma Winter'ın karısı gibi davranması konusundaydı. Beraber aynı yatağa girip sevişme zorunluluğu yoktu mesela... Ağzım açıldı resmen. Kız eve geldi, aranızda hiçbir şey yok ve kızla sevişmeye başlıyorsun. Hadi Adrian şeref yoksunu olsun diyelim, peki sen Winter? Ağzını açıp da sen ne yapıyorsun be adam demedin? Adamı tanıyalı iki gün oldu. İKİ. Sen de bu anı bekliyormuşsun herhalde. Kitap sona kadar böyle devam ediyor, yazar durağan bir kitap yazıp finali patlatmış. İkinci kitabı almama şansı bırakmıyor. Beni pek cezbeden bir kitap olmadı açıkçası. Zaten yarım bırakmıştım uzun zaman önce, arkadaşlarımızın isteği üzerine tekrar başladım ve seriyi bitirdim. Bence abartılan bir kitap. Rina'dan beklemediğim bir kalite ama okunmayacak gibi de değil. Çok abartmış gibi olmayayım. Çerezlik kitap niyetine okunur arkadaşlar. Adrian'a sinirliyim, hem kızı konuşturmuyor hem de kendisi iki lafı bir araya getiremiyor. Toksik erkek= Adrian Volkov. Neyse çok konuştum ahahah herkese iyi okumalar.
Aşk
Yalanın YeminiRina Kent · Ren Kitap · 20231,570 okunma
·
82 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.