·764 syf.····Okunma: 08 Nisan 2025 20:31 "Sevgili Avukat."
"Bana mı seslendiniz?"
"Size, Sevgili Avukat. Evet, size sesleniyorum."
Krallık’ın koyduğu kuralların geçerli olduğu bir ülkede, başarılı bir avukat olan Eftalya Atalar; idam cezasına çarptırılan milletvekili babası Adnan Atalar’ı kurtarmak için mücadele eder. Babasını ziyarete gittiğinde ise BL Örgütü’nün lideri ve kurucusu, mahkûm Tugay Demir Çeviker ile tanışır...
! BURADAN SONRASI SPOİLER İÇEREBİLİR!
Uzun zamandır merak ettiğim bir kitaptı, sonunda okuma fırsatı bulabildim. Kitap gayet güzel başladı ve oldukça akıcı ilerledi. Ancak son 200 sayfada biraz tıkandım; bölümler bana fazla uzun gelmeye başladı. Yine de bir şekilde devam edip bitirdim.
İçeriğe gelirsek, olay örgüsünü ve kurguyu gerçekten beğendim. Belki küçük mantık hataları vardır ama gözüme çarpmadı ya da çok takılmadım. Geçmişte yaşanan olayların ara ara verilmesi de hoşuma gitti. Özellikle son bölüm aşırı sürükleyiciydi. Genel olarak kitabı beğendim. Sadece bölümler uzun olduğu için normalden daha yavaş okudum ama dediğim gibi çokta takılmadım.