Harry Potter ilk çıktığı zaman sadece bizim ülkemizi değil dünyayı kasıp kavuruyordu. O kadar heyecanla okumuştum ki anlatamam. Sonra sinema filmleri çekildi hemen sinemaya koşmuştum. Harry Potter’ı sinemada izlemek de en az okumak kadar heyecanlıydı. Yıllar sonra tekrar seriyi okumaya başladım o zamanki heyecan hiç sönmeden devam ediyor. Sonradan yazarın farklı bir sürü kitabı çıktı J.K. Rowlıng fantastik dünyanın kapılarını hep açık bırakıyor…. Sihirli, büyülü, Keyifli okumalar..