Grisha evreni ve Karanlıklar Efendisi hayranlarına muhteşem bir grafik roman geldi Çizimlere bayıldım Bir oturuşta da bitirdim ve seriyi özlediğimi farkettim Seride benim en sevdiğim karakter Karanlıklar Efendisi zaten Onun çocukluğundan kısa bir kesiti okumak çok hoş bir deneyimdi Açıkçası sonunda ders çıkarılacak bir mesajda verdiğini düşünüyorum Aynı zamanda bu evren içinde güzel bir koleksiyon parçası oldu.
.
Konusundan biraz bahsedeyim. 200 sayfalık grafik romanımızda Karanlıklar Efendisi ve annesinin göçebe bir hayat yaşadığını öğreniyoruz. Sürekli seyahat halindeler ve her gittikleri yerde farklı isimlerle yalanlar uyduruyorlar. Karanlık gücün hakimleri olduklarından Grishalar için bile tehlikeliler. Bu seferki seyahatları küçük bir grisha kampına doğru oluyor ve yol boyunca annesi ona söyleyeceği yalanları ezberletip gücüyle alakalı uyarılarda bulunuyor. Sözde kampta bir mevsim geçirecekler ama işler hiçte umdukları gibi gitmiyor. Karanlıklar efendisinin ormanda kurtardığı iki kız ve sonrasında yaşananları merakla ve hayretle okuyoruz