·148 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Şubat 2018 16:57 İlk elime aldığımda sıkılıp bırakmıştım kitabı ama merak edip tekrar elime aldım kitabı.
Konu olarak evet güzel bir kştap beğendim özellikle dede, torun arasında geçen sohbetleri ve camiide aktarılan durum beni etkileyen yer oldu.
Fakat anlatımdan sıkılmadım desem yalan olur özellikle sitare ile geçen yerlerin bazı bölümlerinde çok sıkıldım.
Herkese iyi okumalar