geçtiğimiz gün hizmetçi filmine gittim,kitaba sadık kalmış olmaları beni çok mutlu etti.cast iyiydi bence ve winchester evi de tam hayalimdeki gibiydiii🙏🏻
eğer seriyi okumadıysanız da bence sevebileceğiniz bir gerilim filmi,ilk yarısına dayanamadıysanız ikinci yarısı çok çok daha heyecanlı(kitapta da öyle)kısacası güzeldi,öneriyorum🤍