·104 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Nisan 2025 22:35 Açıkçası bu kitabı beğendim mi, sevmedim mi emin değilim. Karışık duygular içerisindeyim. Anlatmak istediğini anladım ve çok uzun olmadığı için sevindim ama bilmiyorum kısa olmasına rağmen çok yavaş bir havası vardı, ama altı çizili birkaç güzel cümlem oldu. Okunur yani. Fena değildi, sadece bu kadar yavaş bir havası olmasaydı daha iyi olurdu bence.