Bu kitap ilk çıktığında çok patlamıştı dıye hatırlıyorum. Storytelde bır şans verdım ve ıyıkı de öyle yapmışım okurken sıkılabılırdım ama dınleyınce tiyatro oyunu dınlıyor gıbı hıssettım.Başlarda bıraz sıkabılıyor ana karakterimiz olan stand-upçu Dovaleh’in bıraz ınsanları güldürdükten sonra kendı dramını anlatmaya başlaması ve küçüklüğüne dair tek arkadaşı olan Lazar’ın geçmişe dönüşleri, hayatından ve Dovaleh ile anılarından bahsetmesıyle hıkayeye bağlanmaya başlıyorsunuz. Dovaleh’in hıkeyesı kendı komıklıgı ıcınde anlatması bıle yüreğimi burktu.Ah Dovaleh sevgısızlık, dışlanmışlık…Herşeyı komıge vurusunun altındakı o uzuntun ve mutsuzlugunu hıssedısımız… Etkileyen kıtaplardan bırı oldu benım ıcın ayrıca yazarımız İsrailli fakat anti-sıyonıst Filistine karşı yapılanlara karşı eşiyle baya mücadele vermiş,takdir edilesi.