Bana söylenen isimler
Deny (söyleyen kişiye göre rahatsız olma seviyem değişir) Gökdemir (bunu seviyorum) Aydemir (pek sevmiyorum) Maviş (en sevdiklerimden) Un (bir şey demek istemiyorum) Hayalet (buna da demek istemiyorum) Uzun Deve (pek hoşuma gitmiyor) Okyanus Gözlüm (bu favorim) Sokak lambası (of büşra jcdbkdxmıa) Sırık (sevmiyorum) Kento (yorum yok) Şekerpare (seviyorum bunu ya) Kayısı (kesinlikle malatyalı olduğum için değil brfhkeech) Deniss (yorum yok) Aklıma başka gelmedi gelirse eklerim.

✧feyza`☆

@Asosyal_ucube
·
Bana söylenen isimler(zaten çok yok)
•Feyyaz(çok güzel lakap yaa seviyom) •zenci(Allah belanızı.. neyse beddua etmicem, gerçekten çok kırıcı) •çikolata(bu da üstteki gibi iğrenç, nefret ediyorum sizden) •patates(ablam söylüyo yani güzel) •pizza (bunu da ablam söylüyo,güzel) •prenses(annem söylüyo bunu yani, güzel) •güzel gözlüm(çok seviyorum ya, hoşuma gidiyo) •Feyzoo (iyi yaa, yorum yok gibimsi) •Geyza (ensaar bsiwhdowhsowhs iyi laka ama yani bdibdos) •Piremses ( guzel yani bxuahaoqjs) •Ferman (AGAGAGAA ÖLÜRÙM SANA ADAAMM) Aklıma gelirse eklerim
·1 alıntı·
539 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Tuna ve Deniz Ege'yi unutmuşsuuunnn kefkosndjtytggfsrefd
Sokak lambası bdpskdisldğksğd. Kento güzel lakap ya, hem de japon aktör, taş gibi adam bcldisjdğskd