Kitabı beğenerek okudum ve herkesin okuması gerektiği yönünde düşünüyorum. Rabbimizle nasıl bir iletişim kurmamız gerektiğini anlatiyor onun heran bizimle olduğunu ve işaretlerle bizimle iletişim kurduğu anlatılıyor islam dininin bilimle desteklenen bir din oldugu ki zaten aksi düşünülemez akıcı gayet örneklerle daha iyi anlamamiz sağlanmış herkese keyifli okumalar