5/10
·720 syf.··
2025 5. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 11 Nisan 2025 00:00
Hayatı boyunca zorbalık görmüş, kısa, utangaç, küçük, tatlı kızımız Shannon Ve Girmediği delik kalmamış, devasa kaslı, yakışıklı, okulun popüler, zengin bebeği Johnny. Johnny daha 17 yaşında, Shannon ise 16'sına yeni girdi. Çoooooooooooooooooooooooook cringe olduğum bir sahne var, o da bizim kızın sandalyeye oturamamasıydı. Kitabı kapatıp 10 dakika kitabın kapağıyla bakıştım. Onun dışında babasıyla olan sahneleri okumak benim için işkenceydi. O kadar rahatsız oldum ki kafayı yedim resmen. Annesine tek kelime etmek istemiyorum ya… Sen bu kafadan devam abla. Kitap çok uzundu ve puntosu küçüktü. Çok uzundu bu kadar uzun olmasına gerçekten gerek yoktu ya. Saçma bir uzunluk söz konusu kitapta. Sürekli birbirini tekrarlayan cümleler sıkıldım gerçekten. Ama yazım dili güzeldi, kendini okuttu. Onların birbirlerine yavaş yavaş âşık olmalarını okumak güzeldi. Ama kitapta çok rahatsız olduğum konular var tabii. Bunlardan biri, küçücük çocukların sürekli malum muhabbeti yapmaları. Johnny’nin sürekli özel bölgesinden bahsetmesi. Sürekli özel bölgesinden ve shan'nın vücudundan falan bahsediyor. Sayfaları koparmak istedim. ENNNN RAHATSIZ OLDUĞUM durum ise Johnny’nin, Shannon’un özelini Gibbsie’ye anlatmasıydı. (Afedersin de Johnny, kaç yıllık hayatımda senin kadar genişini görmedim yani.) Kızların –özellikle beyinsiz Bella’nın– hayatını erkekler üzerine kurması… Siz malsınız kızlar, beyin yok sizde. Özellikle milletin kucağında seksek oynayan Bella… Kafayı yersin ya. Yazar niye kadınları böyle yazmış abi? Kızın bir duruşu bile yok, tek amacı var, o da malum iş. Şaka gibi gerçekten. Ablacım, götünüz boktan kalkmamış, ne yapıyorsunuz siz ya? Kitapta çok fazla iç düşünme vardı. Bu yüzden aşırı uzundu maalesef. 500 sayfa bu kitaba yetermiş, fazla uzatılmış bir kitap olmuş. Ya bu kitap hakkında düşüncelerim çok karışık. Sadece Shannon’un yaşadıkları beni çok etkiledi. Ve onu çok seviyorum. Küçük bebeğim resmen. Johnny seni de seviyorum kafasını sporla bozmuş salak çocuk. Kitabın karakterleri de iyi güzeldi de ssks muhabbeti olmasaydı favrori romcom kitabım olurdu. Abisinin hikâyesini okumak istiyorum çünkü bana göre çok güçlü birisi. O yüzden kitabını alacağım. Son olarak kitap öyle bir yerde bitti ki, gel benim devam kitabımı al der gibi bitti. Sinirliyim ve alacağım.
On Üç’ü BağlamakChloe Walsh · Martı Yayınları · 20241,603 okunma
·
111 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.