·538 syf.····Okunma: 11 Nisan 2025 01:35 Uzun zamandır okumayı istediğim ve sonunda bitirmeyi başardığım bir kitap. Okumadan önce çok yüksek beklentiler içerisindeydim okurken de bunda ne kadar haklı olduğumu gördüm. Kadınlar için bir başucu kitabı, yol gösterici olabilecek bir eser. Yer yer tekrara düşmüş olması beni hiç rahatsız etmedi. Okurken bol bol notlar aldım, alıntılar yaptım. Ufkumu iki katına çıkardı diyebilirim. Umarım yazarın tavsiyelerine uyabileceğim bir hayat ben de çizebilirim kendime. Okuyanlara keyifli okumalar dilerim, okuyacaklara bir an önce başlamalarını tavsiye ederim.
Okumak bazen zorlaşacak, kitap ağırlaşacak ama yine de eserin değeri tartışılmaz.