·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Nisan 2025 00:00 Akıcı bir kitaptı. Alanın hikayesini sonunu merak ederek okudum. Ama kitap asıl beklediğim kısımda bitti. Yani evet Ala fiziksel değişimler yaşadı ama kendini mutsuzluğa alıştığı duygulara çekmemek için neler yapmalı bunlardan bahsetmemiş,kitap tam orada bitmiş.
Gülseren hanım bu kitabında kendi hayatından da sıkça bahsetmiş.