Kitap, konusu itibariyle ilgi çekici. Mistik bir ruh taşıyor. Merak uyandırıcı ve bir solukta okuyabilinecek bir kitap. Zaten Livanelinin kitapları kendini konusuyla, akıcılığı ve konuşma çizgileri ile kendini hemen belli ediyor. Eleştirmek haddim olmamasına rağmen söylemeden geçemeyeceğim şey dilinin biraz zayıf olması. Yakın zamanda Yaşar Kemal okuduğumdan olsa gerek ondan sonra edebi dilini biraz yetersiz bulduğumu söyleyebilirim. Ama her şeye rağmen etkileyici ve tavsiye edilmesi gereken bir kitap.