Puan vermedi·236 syf.····Okunma: 13 Nisan 2025 21:55 Çocuk deyip geçmemenin, çocukluğunda bir gururu olduğunu hatırlatmamızı sağlayan muazzam roman.Çocukların saflığını, dürüstlüğünü, doğru yola bağlanmalarını, hatalarını telafi edebilmelerini çok temiz kalplerini görebiliyorsunuz bu kitapta. Çok etkileyici. Yetişkinler içinde aynısı diliyorum. Çocuklardan ziyade yetişkinlerin bu kitabı okuyup kendilerne pay çıkarmaları gerekiyor. Kazanmanın da kaybetmenin de adabının öğrenilmesi gerekiyor. Hırsları uğruna adaletten şaşmamaları için Pal Sokağı Çocukları'nda ders almaları gerekiyor. Okumayanlar için şiddetle tavsiyedir.