·400 syf.····Okunma: 12 Kasım 2024 00:00 Toplumcu-gerçekçi yazarımız Orhan Kemal'den sade ,akıcı mükemmel bir kitap.Dönemin zihniyetini,gelin -kaynana ve oğul arasındaki ilişkiyi ,3.kişilerin bir aileyi nasıl parçaladığını görüyoruz.Ah Nazân Ah!Bu kadar temiz kalpli ,saf olup kayınvalidenin döndürdüğü dolaplara nasıl sesin çıkmaz?Mazhar,Neriman,Haldun,Naciye,Rıza...Hayattaki iyi ve kötünün karmasıni yaşattınız bu kitapta bana.Yeşilçam tadında olan bu kitabı elimden bırakamadım .Eminim sizler de bir solukta bitireceksiniz.