Bu kitap son dönemler de okuduğum en içime dokunan kitap oldu sanki. Şermin Yaşar'ın kaleminin gücüne söz söylemek zaten mümkün değil ama karakterler bu kadar mı gerçek olur. Karakterler bu kadar mı zihinlerimizden geçenleri söze dökmüş olur. Söyleyecek çok şeyim var ama benim kelimelerim yetersiz kalıyor bu kitap için.