Öncelikle çok beğendiğimi belirtmek isterim. Kitapta bir ülkenin neredeyse yıkıldığına şahit olurken küllerinden nasıl doğduğuna şahit oluyoruz ama bu öyle kolay gerçekleşmiyor. Bütün halk, devlet bir araya gelerek bu ülkeyi geliştirmek için binbir çaba harcıyorlar. Yani günümüzdeki Finlandiya'nın nasıl her alanda bu kadar iyi, nasıl mükemmel bir işleyiş var diyorsanız ki bizde bu neden olmuyor diyorsanız mutlaka okuyun hem kendi eksiklerimizi görmek için hem de hiçbir şey için son olmadığını... Şunu unutmayın siz de istediğiniz sürece her son bir başlangıçtır. İyi okumalar...
Grigory Petrov