Son cilt beni biraz duygulandırdı. Sawyer’in macerasına buradan sonra eski dostları da dahil oluyor. Ve ailesinden izlere rastlıyor. En çok bu kısımda duygulandım.. Devamı gelmeyecekmiş sanırım. Belki biraz daha uzayabilirdi çünkü ucu havada bitti biraz . Yine de severek okudum.