Puan vermedi·304 syf.····Okunma: 14 Nisan 2025 14:58 Aslında citir cerezlik bir seri idi öyle kafa yormaya calismaniza gerek yok konu olarak çok güzel olan bir kitabi yazar nasıl bu kadar duygusuz yazmış anlamk mümkün değil hiç bir duygu hissetmedim ne üzücü ne kırıcı ne smut ne mutluluk öyle bir kitapti kendime sasirdim sahsen ben yarım bırakırdım çünkü kız cidden salaktı:)) başına gelmeyen kalmadı hala derdi başka yerdeydi ....ayrica buyuk mafya soyle mafya dedi dedi yazar ama hicbir icraat göremedik gucunu hic hissetmedim zaten...kafam dağılsın derseniz okuyun zaten sayfa sayısı da az