·544 syf.····Okunma: 15 Nisan 2025 18:19 Kitap genel olarak keyifliydi ancak ilk 200 sayfada sıkıldım biraz. Kitap biraz kendini tekrarlıyor gibime geldi ama 200den sonrasını zevkle okudum. SPOİ!!!Emek'in şehit olması dışında pek bir olay yoktu!!! Kitabı 2 haftada bitirmemin bir nedeni ilk 200ün sıkıcı geçmesiydi bir diğeride sadece okulda okumamdı yoksa çerezlik pek bir olayı olmayan ama keyif aldığım bir kitaptı. 4. Kitabı da en kısa süre içinde okumayı planlıyorum. 3,5/5