·544 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Nisan 2025 18:26 yıllar önce medyumu okumuştum geçenlerde de filmini izleyince bir devam kitabı olduğunu fark ettim çok sevindim en sevdiğin yazar diyebilirim stephen king’e
********spoiler içerebilir*********
Dan’in babası gibi alkolik birine dönüşmesi hayal kırıklığına uğrattı ama sonradan bütün çabalarıyla kendini arındırdı o kasabayı tony seçtiğinde bir uğursuzluk olacak sanmıştım ama sorunun olduğu yer her zaman overlooktu zaten
Abra’nın ışıltısının gücü inanılmazdı bazen bu ışıltı olaylarının gerçek olmasıno ve biraz olsun ben de olmasını çok isterim
sürekli aa adsız alkoliklerden kamu spotu gibi bahsedilmesi biraz boğucu geldi yani bu kitap abdde yazılıyor sonuçta orada su gibi içilen bir şey o sahneler çok sarmadı açıkçası
acaba kaçıp giden birkaç vampirimsilere ne oldu ölmüşlerdir gibi hissediyorum
jack dan in babası nasıl abranın dedesi çıktı ya o sanki zorlama gibi oldu ve abranın büyük büyükanneannesinin ışıltısı hakkında biraz daha detay isterdim o hastane sahnesi tam kavramak için yeterli değildi dan ölecek sandım bi an çok üzüldüm
seviyorum bu adamın yazdığı fantastik işleri okumayı