·690 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Nisan 2025 19:23 Belki geç kalınmış ama geç kalınmış olsa da güzel bir okuma deneyimiydi.
Yazarın üslubunu sevdim, konu zaten sevdiğim konulardan; bilim kurgunun içinden. Kitap kalın olsa da okuması gerçekten kolay. Gerek yazarın üslubu gerekse basım tarzıyla rahat okunuyor. Merak unsuru da sürekli diğer sayfalara itiyor zaten sizi. Ez cümle şans verilmesi gereken bir kitap. Asla pişman etmez, keyifli ve ilginç bir okuma sağlar.