·199 syf.····Okunma: 15 Nisan 2025 20:55 Kitap ne kadar toplumda yaşanmış gerçek olayları alsa da içerisinde ki hikayeler, özellikle bazıları tiksindirici. Sanki insanlar insanlığını kaybetmişte hayvansı içgüdüleriyle yaşıyorlarmış gibi. Sürekli hikayelerde kadınlar üzerinde birşeyler yaşanıyor. Bazen çok ön planda bazense göze sokmasa dahi varlığını hissettiriyor. Birde şunu anlayamıyorum, neden bir kadına 'karı' diye hitap edilir? Yani böyle yaparak kadınları küçük mü düşürdüklerini sanıyorlar? Kadınlar hiçbir zaman bir nesne, eğlenilecek, sıkılınca atılacak bir oyuncak değil. Sürekli bizim milletimiz böyle, bizim milletimiz şöyle diye geçinip duruyoruz ama yaşanan olayları öğrenince ne yazık ki ben kendimden utandım. Gelecekte bizim çocuklarımızı daha iyi yetiştirmeliyiz ki gelecekten bir umudumuz olsun. Gerekirse zinciri biz kırmalıyız. Daha iyi bir gelecek için beraber çalışmalıyız.