neden gittin..kalbim yanıyor!
Puan vermedi·176 syf.··
2025 2. kitabı
Az önce ben ne okudum? niye daha önce okumadım diye kendi kendinizi durduk yere kederlendireceğiniz bir kitap. hatta kitabı okurken bağırdım: ''Lan ne kıyafet alıyorsun tutup götürsene kızı!''diye okuduğuma ziyadesiyle memnunum ilerde böyle ahmakça hatalar yapmam! tutup götürürüm kolundan kızı diye düşünüyorum. makar devuşkin'e gelince kendimde oldukça iz bulduğum bir karakterdi iz bulmasam bu kadar tepkisel olur muyum diye düşünmüyorum değil ilerideki ben :) dikkate almalısın bence. İyice okuduğum bir kitap oldu başka bir kitabı böyle 'iyice' okur muyum? Bilmem. bakalım hayat bizi devuşkin gibi yerden yere vurur mu yoksa varvara gibi alıp başımızı zengin karıya mı kaçarız orasını Allah bilir ama ben kalbimin sesini dinlememi niyaz ediyorum Allah'tan, paranın sesini değil. Ne kadar fakirlik çekersem çekeyim... Dostoyevski'nin bu romanı öyle ucuz ve mutlu Büşra Alkoç aşk romanlarına benzemez insanı sarsar gerçeği yüzüne vurur. Kendinden izler bulursun izler durursun duvarları. O yüzden bir not: ''Vakit varken tomurcukları topla zaman hala uçup gidiyor ve bugün gülümseyen bu çiçek yarın ölüyor olabilir.''
Edebiyat
İnsancıklarFyodor Dostoyevski · Kapra Yayıncılık · 202277bin okunma
·
42 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.