Cnsn
@Cnsncan · 1yıl
Takip Et
Çamardı-Aladağlar
Doğa en büyük öğretmendir, onu gözlemek, anlamak, sindirmek ve bütünleşmek gerekir. Mutluluğa giden yegâne yol budur.
Nereye Giderseniz Gidin Ama Tüm Kalbinizle Gidin
Doğa ve İnsan
234 beğeni
·
3 paylaşım
·
9,1bin Gösterim
5 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
NuuuuR
Bana Dm den gönderebilir misin , rica etsem 🥺🙏
1
Cnsn
Gönderi Sahibi
Göndereceğim fakat öncesinde bilgisayardan bulmam gerekiyor :)
Gizle
Ali Baba
Çok güzel... Yaşamın özeti sanki; gözümüzün önünde, bilmediğimiz bir yerlere doğru sürekli akıp gidiyor.
1
Orhan Gazi
Demirkazık bitmeyen sevdam
1
Cnsn
Gönderi Sahibi
Ne kadar güzel. Ben de her gittiğimde hafiflemiş olarak eve dönüyorum. Seviyorum burayı 😊
1
Gizle
Lastromance
Ama çok ayıp:(( bildiğin masal diyarı gibi
2