Çamardı-Aladağlar
Doğa en büyük öğretmendir, onu gözlemek, anlamak, sindirmek ve bütünleşmek gerekir. Mutluluğa giden yegâne yol budur. Nereye Giderseniz Gidin Ama Tüm Kalbinizle Gidin
Doğa ve İnsan
··
9,1bin Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bana Dm den gönderebilir misin , rica etsem 🥺🙏
Cnsn
Gönderi Sahibi
Göndereceğim fakat öncesinde bilgisayardan bulmam gerekiyor :)
Çok güzel... Yaşamın özeti sanki; gözümüzün önünde, bilmediğimiz bir yerlere doğru sürekli akıp gidiyor.
Demirkazık bitmeyen sevdam
Cnsn
Gönderi Sahibi
Ne kadar güzel. Ben de her gittiğimde hafiflemiş olarak eve dönüyorum. Seviyorum burayı 😊
Ama çok ayıp:(( bildiğin masal diyarı gibi