Puan vermedi·376 syf.····Okunma: 16 Nisan 2025 20:03 Reading slumpa girdiğim şu dönemde bi kitabı elime aldığımı bir de kapağını kapattığımı hatırlıyorum. O kadar akıcıydı ki Güldüm, ana karakterin gerginliğini karnımda hissettim. Özellikle yüksek lisans yapmayı düşünen birisi olarak her şeyi yaşadım diyebilirim. Çok çerezlik akıp giden bir kitap. Buna ihtiyacım varmış gerçekten.