·235 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Nisan 2025 21:18 Ahh.. Pal Sokağı Çocukları.. Nasıl güzel anlatılmış!
Çocukların dayanışması, kendi dünyalarında yaşadıkları masumca hayatları.. Hepsi çok çok güzeldi. Onlarla birlikte heyecanlanıp onlarla birlikte duygulandım. Hayal gücüyle düşündükleri bütün o güzel duyguların hepsine ortak oldum. Kesinlikle içtenlikle yazılmış bir başyapıt diyorum ve okumayanlar için tavsiye ediyorum.