·517 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Nisan 2025 11:25 Martin’i anlamak için onu okumak yetmedi. Onu sevmek, ona öfkelenmek, onu kaybetmek gerekti… Ben bu kitabı bitirmedim… Kitap beni bitirdi. Martin Ruth’a değil de Ruth’un temsil ettiklerine aşık oldu belki. Ama biz okurlar Martin’e gerçekten aşık olduk. Çünkü onun düştüğü yer bizlerin en çok yaralandığı yerdi: “Anlaşılmamak”
Kendi hayalleriyle kavrulan, aşkın içinde parçalanan, kendini gerçekleştirmeye çalışırken kendinden uzaklaşan bir adamın hikayesi bu.
Ve belki de biraz… Hepimizin hikayesi