80 Dakikalık bir hafızayla dolu "anılar" biriktirmek ha...Uzun uzun süredir almak istediğim bir kitaptı tabii alınca da hemen okuyamadım ama bugün bitirince ne kadar güzel bir eser olduğunu anladım...
Kitabı ortadan sona doğru Annem Kokan Çiçekler kitabına çok benzettim o havada biraz gidiyordu ve inişli çıkışlı olması da ayrı güzeldi.Sonu ise gidişatla gayet güzeldi.Tam tatlı bir anime sonu gibi geldi son aslında.Kim bilir daha çok böyle Japon Edebiyatı eseri var ki okumadan öğrenemeyeceğim gibi...böyle konulardan tatlı hikayeler çıkmasına bayılıyorummm.