Durum,duygu, yer ve zaman betimlemeleriyle yazılmış olaysız bir kitap.Açlığı ve soğuğu aynı ölçüde hissetim.Aynı hisleri Angela'nın Külleri kitabında da yaşamıştım. Her iki kitap sürecinde de yiyip içtiklerim daha anlamlı gelmişti.Bitirme kaygısı taşımadan, büyük beklentilere girmeden okunması gereken bir kitap.Fikrimce..