Puan vermedi·160 syf.··
2025 9. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 17 Nisan 2025 23:25
Durum,duygu, yer ve zaman betimlemeleriyle yazılmış olaysız bir kitap.Açlığı ve soğuğu aynı ölçüde hissetim.Aynı hisleri Angela'nın Külleri kitabında da yaşamıştım. Her iki kitap sürecinde de yiyip içtiklerim daha anlamlı gelmişti.Bitirme kaygısı taşımadan, büyük beklentilere girmeden okunması gereken bir kitap.Fikrimce..
AçlıkKnut Hamsun · Ötüken Neşriyat · 202335,7bin okunma
·
47 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.