Puan vermedi·140 syf.····Okunma: 18 Nisan 2025 01:28 Sanki anlaşılmak değil yakalanmak için yazılmış… Okudukça kendinden bir şey bulmuyorsan belki yeraltına henüz inmediğin içindir…
Resmen bir insanın en çıplak haliyle kendini ifşa edişi… Yalnızlıkla beslenen bir bilinç, öfkesini inkarla örten bir gurur… Ve belki de en kötüsü anlaşılmaktan korkan ama anlaşılamamaktan yıkılan bir kalp.
“Ben iyiyim” diyemeyenlerin kitabı.
“Ben böyle biri olmak istemedim ama oldum” diyenlerin aynası.
Sadece acı değil…
Kendine bakmak için cesaret de gerektiriyor.