Merhabaaa
Bugün sizlere #sairyazarmuratali' nin kaleminden #isot kitabı ile geldim.
Bu aralar şiirlere dalmış durumdayım resmen. Dinlenme durağı oldu benim için. 2 çocuk ve bir bebek ile rahat okunabilecek ama beni oradan oraya sürükleyecek şiirler favorim.
Yazarımız şiirlerinde hem kendi iç dünyasında yaşadıklarına hem de toplumsal konulara değinmiş. Aşk, ayrılık, hüzün ve pişmanlık dizelerde kendini bize hissettirmiş.
Kafiye uyumu pek olmasa da yazarımız duygularını yansıtmakta hiç zorlanmamış. Dizelerdeki hissiyatı bize rahatça geçirmiş.
34 şiirden oluşan bu eser, uzun okumaların sonunda kendinizi dinlendirirken keyif alacağınız çok güzel dizelerle dolu. Hem kısa olması hem duyguyu hissettirmesi çok güzel.
Yüreğinize, kaleminize sağlık...