·160 syf.····Okunma: 18 Nisan 2025 22:06 Kitaptan beklediğim birçok şeyi alamadım. 6 puan vermemin sebebi İbrahim aleyhisselâmın karakter tasvirinin güzel yapılmış olmasından kaynaklı. Fakat yaşadığı devrin birçok özelliği açıklanmamış, belirsizlikler var. Ayrıca o kadar çok tekrara düşülmüş ki bazen okurken sıkıldım. İbrahim Aleyhisselâmı çok seviyorum, keşke karakterinin tasvirinin yanı sıra hayatına dair daha somut detaylar da kitapta yer alsaymış. Çok önemli olaylar bile yetersiz anlatılmış. Kitabın amacının İbrahim aleyhisselâmın yaşamına odaklanmaktan ziyade bir tebliğcinin İbrahim aleyhisselâmın tebliğini nasıl örnek alması gerektiğini anlatmak olduğunu düşünüyorum. Kitabın bana katkısı da oldu, İbrahim aleyhisselâmın o güzel karakterini, yumuşak huylarını öğrendikçe sanki ben de yumuşadım. Her kitabın olumlu ve olumsuz yönleri olur diyelim, emeği geçenlerden Allah razı olsun.