"Mademki günün birinde hepimiz çekip gideceğiz, o hâlde bunca matem, bunca kahır niçin ha? Hayat demek, ölümü beklemek demektir. Az çok hepimiz denizi, yıldızları, ağaçları, işte falanları filanları göreceğiz. Birçok şeyin tadına bakacağız. Sonra da ister istemez 'gidiyorum elveda' şarkısını söyleyeceğiz. Öyleyse gidenin de kalanın da gönlü hoş olsun."
··1 alıntı·
521 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sadri Alışık'ın 1967 yılında yayımlanan "Serseri" adlı filminden çok güzel bir replik. instagram.com/reel/CJ38ITbD-c-