·260 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Kasım 2017 00:00 Kitap o kadar samimi ve o kadar sürükleyici ki ben okuduktan sonra 3 arkadaşım daha okudu. Hepsi de "vay be ne kitapmış bir solukta okudum " yorumunu yaptı. Cenk Çalışır'ın kitaplarını her fırsatta arkadaşlarıma tavsiye ediyorum. Çok güzel bir kitap kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.