Bu kitap için çok geç kalmışım gibi hissediyorum. Başları güzel ve akıcıydı ama yer yer tekrarlama yüzünden sıkıldığım oldu ama sonlara doğru kilitlendim kitaba. Finalde de bir süre durulup hayatı sorguladım... Matin'e veda etmek yakın bir dosta veda etmek gibiydi. Her şeye rağmen herkesin okuması gereken bir eserdi.