Okuduğumda beni kalbimden vuran cümlelerin çokluğu beni hayrete düşürmüştü.. Yaşananlar fazla tanıdık lakin nedir diye sormaya kalksanız dile dökemeyeceğim cümleler vardı ve 'dilimin ucunda' dediğimiz duyguların kalemde dile gelmesi demek ben de cam koridor.. İsmi gibi ayna oldu bana..