Piraye"yi bir solukta okudum desem yalan olmaz. Başlarda klasik bir aşk romanı gibi geliyor ama sayfalar ilerledikçe, hayatın tam ortasına, kadın olmanın yüklerine, aşka, ihanete ve toplumsal baskılara öyle dokunuyor ki... Piraye'nin yaşadıkları yer yer içimi burktu, yer yer sinirlendirdi. Hele o sonlara doğru yaşadığı kırılma... Off! Bir kadının hayalleriyle, gerçekleri arasında nasıl ezildiğini görmek çok sarsıcıydı. Canan Tan kalemiyle yine çok güçlü duygular yaşatmış. Bitirdikten sonra uzun süre düşündüm, hâlâ aklımda sahneler dönüyor. Tavsiye ederim ama duygusal olarak hazırlıklı olun."