Kitaplarım hakkında düşünce belirtmesem olmuyor yoksa zaten toplum-siyaset incelemesi olan bir esere inceleme yapmak çok da haddime değil.
Hayvan Çiftliği öyle bir eser ki şuraya buraya 'Hayır!' demeniz pek de mümkün değil. Sonu da dahil her bir cümlesinin ders verici bir nitelikte olduğunu ve bu yüzden bütüncül ve bozulmaması gereken bir yapı oluşturduğunu düşünüyorum.
Etkileyiciliğine ve sürükleyiciliğine gelirsek kısacık olmasından mütevellit bir otururşta çok rahatlıkla okunuyor fakat okuyuculara bir tavsiye: Eğer yetişkinseniz kurguya değil, psikolojik analizlere ve siyasi mesajlara odaklanın. En olmadı kitap tahlillerine doğru bir yolculuğa çıkın.
Yeni okuyacaklara iyi okumalarr ;)