Puan vermedi·216 syf.····Okunma: 22 Nisan 2025 14:54 Bir çocuğun gözünden dünyaya bakabilmek o kadar güzel bir his ki..Tarifi imkansız duyguların başında geliyor galiba..Afrika'nın bir kabilesinde yaşayan kocaman bir yürek.Sıcacık,insanın içini yumuşatan bir kitap olmuş..Keşke çocuk gözüyle bakabilse insanlık diyor.O zaman dünyada bu kadar kötülük olmazdı muhtemelen.Çok severek okudum,tavsiye ederim,çocuk kitabı olarak görünmesine rağmen büyüklerin okuması gereken bir kitap...