Kitabı bitirdim ama sanki hala içindeyim. Sayfalar kapandı, ama kafamda yankılanan sorular hâlâ orada. Sonunu okuduğumda, bir an durup kendime “Ne oldu şimdi?” diye sordum. Her şey flu, belirsiz, bulanık. Ama belki de Atsız tam da bunu istiyordu. Net bir kapanış değil, içini kemiren bir his bırakmak.