Puan vermedi·152 syf.····Okunma: 24 Nisan 2025 15:53 İncelemeyi kisa tutacağım. Başlangıç ve ana yemek güzeldi fakat tatli kisminda problem vardi. Tatlının şerbeti (betimleme) çok fazlaydı. Ya bak ne kadar güzel gidiyorduk ama, beceremeyeceğin işe girişmemen gerek. Yapmaya çalışmışsın ama olmamış. Hani menünün sonunda ağzımda kötü bir tatla masadan kalktım. Vurucu cümlelerle lezzet bombardimani yapmak varken işin dozunu fazla kaçırmak bu olsa gerek.