Çizimleri olsun, anlatılan kısa olaylar olsun... hepsi o kadar mükemmeldi ki. Uzun zamandır reading slumptayım. Bu illetten çıkmak için hem basit olsun hem de beni okumaya geri döndürsün diye başladım. Ve sanırım başardı. Uzun zamandır kitapta anlatılanları yaşamadığım halde o günlere döndüm, o günleri özledim. Okurken ve çizimlere göz gezdirirken aşşırı keyif aldım. Kesinlikle okumanız gerekiyor.