Herkese merhabalar
Çağımız öyle bir çağ ki ,her gün başka bir olayla karşılaşıyoruz. Eskiden günlerce toplumumuzu etkileyen olaylar şimdi bir günde unutuluyor ,çünkü onu unutturacak başka bir şey yaşanıyor .Dolayısıyla hepimizin psikolojiler nanay ..Bazıları psikolojik yardım alıyor bazılarıysa psikoloğa gitmeye yanaşmıyor. Çünkü maalesef toplumumuzda yanlış bir kanı var ,psikoloğa deliler gider .Hiç alakası yok .İnsan nasıl karnı ağrıyınca doktora gidiyorsa ,ruhu ağrıyınca da psikoloğa gitmeli .Ha gidemiyor musunuz ?
O zaman Psikolog Ayağınıza Geldi ...
Çok samimi bir dille yazılmış kitap.Ben kimim? Sorusuyla başlıyoruz yolculuğa. Insanlarla mesafe koymanın önemi, sınırlar çizmenin önemi ve hayır diyebilmenin mutluluğunu okuyoruz .Bazen insanlara verilebilecek en iyi yanıt "Sanane"...
İçimizdeki çocuk bölümünde duygulandim gerçekten. insan cocuklugunda neler yaşarsa ,ilerde bunlar her delikten çıkıyor karşısına. Travmalarımız,duygusal yalnızlık ve hep yanlış partner seçme (benim için hep yanlış arkadaşı seçme olarak revize ettim )gibi kısımlar var .
İnsanı okurken kendiyle bir yolculuğa çıkarıyor bu kitap gercekten ...
Kitapla kalin dostlar...
Psikolog Ayağınıza GeldiŞeyma Önder