Kitabı mecburiyetten almıştım nasıl derseniz kalbime ritim holter cihazı takıldı ve telefon yasaktı. Dersi beklemem gerekiyordu zaman geçmiyordu. Marketten aldım cerez niyetine okumalık. Her neyse yaşıma uygun değildi ama ortaokul ve lisenin ilk yılına uygun bir kitap yine de hassas insanlar dikkat etmeli bazı tasvirler hoş değildi (örümceklerle ilgili çoğu kısımda ben de rahatsız oldum). Edebi dil felan da yoktu.