Öncelikle kitap fazlasıyla beklentilerimi karşıladı. Başrol karakterde yeri geldi kendimi buldum yeri geldi onu ve diğerlerini anladım. Öyle bir kitaptı ki her karakterin ayrı acısı ayrı geçmişi vardı. Çoğu zaman Ateş Aşkın atışmaları güldürdü. Ama bir süre sonra Aşkından geçti sanırım Ateş aşiri sinir bozucu biri olmaya başladı. Ve bunu taşıran son dama o sondaki tehditti. 2ci kitaba pekala başlıyorum. Sıkılıp bırakır mıyım devam eder miyim bilmiyorum. Ama bu kitabın kadın karakterine hayran olmamak elde değil. Tam istediğim gibi biriydi. O kadar uzun zamandır böyle bı karakteri okumak istiyordum ki baya sardı kitap