·282 syf.····Okunma: 26 Nisan 2025 22:39 Bulunduğum ruhsal duruma ilaç gibi gelen çok güzel bir kitap okudum.
Kitabın dili sade ve anlaşılırdı, sürükleyiciydi. Uzun süre kitap okuyamayan biri olarak doğru bir tercihle başlamışım. Betimlemeler ve uzun cümleler yoktu. Konusu ilginçti ve merak uyandırıcıydı.
Gece Yarısı Kütüphanesinde paralel evrendeki hayatlarını deneyen Nora Seed’in hayatından kendi hayatıma baktım. An’da kalmanın önemini, yaşananların yaşanması gerektiği için yaşandığını, pişmanlıkların birer öğretmen olduğu sürece hayatımızı şekillendirdiğini, ne yaşarsak yaşayalım mutluluk ve mutsuzluğun geçici olduğunu vurgulamıştı. Hayat güzeldi ve olması gerektiği gibiydi. Pişmanlık duyduğumuz pek çok şey yaşansa daha büyük pişmanlıklara sebebiyet verirdi belki. Her şeyi olduğu gibi kabullenince yaşam değer kazanıyor. Bayan Elm’in de dediği gibi :
“Hayatı anlamak zorunda değilsin, yaşaman yeterli. “
Olmamız gereken tek bir kişi var ve yaşamamız gereken tek bir hayat var.
Umut dolu nice kitaplara…