·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Nisan 2025 18:01 Selammm bugün sizlere ötanazi okulu kitabının incelemesini yapacağım kitap görünce dayanamıyorum ben gene kitap aldım ötanazi okulunun konusuna gelecek olursak drew ana karakter baş erkek seri katil kızın kalbini almaya geldi fakat sonra aşık olup kıza kalbini vermek isteyecek ilerleyen zamanlarda:) kitabın konusu ilgi çekici olaylar gayet güzel akıcı bir şekilde ilerliyor sadece yeşil ve drew fazla fazla ağırlıklıydı hep bir karakterin üstünde durup onları okumak ta sıkıcı olabiliyor diğer karakterlerinde sahnesi çoğalsa daha iyi olabilirdi Marcus aşırı iyi çok sevdim kitapta (bunu dedm diye bana dava açabilir) emily ve vanessa da kitapta sevdiğim karakterler oldu sevdiğim karakterlerin yanında sevmediğim de oldu örneğin yeşil in büyükbabası ve kitapta beğenmediğim nokta açıkçası yeşil fazla güçsüz yazılmıştı kitaba güçlü kadın karakterler görmeyi kitapta daha fazla istiyoruz drew olmadan bir şey yapamayan drewe tutsak bir karakter yansitilmisti açıkçası o noktayı sevemedim onun dışında kitabın içeriği gayett güzel serinin diğer kitaplarını da okumayı planlıyorummm beğenmediğim noktalardan dolayı 8 puan verdim onun dışında iyi öneririm Vee iyi günler kitap dolu günler geçirin kitap okumayı ihmal etmeyin ve son olarak kitap okuyunnn:)))